javascript:void(0)
Name:
Contact No.:
Postage Address:
Email Address:
Product Name / Items:
Payment Method:
Reference No:

Put a website form like this on your site.

Wednesday 18 July 2012

GLUTACOL (GLUTATHION + COLLAGEN DRINK)

GLUTACOL

 Glutathione + Collagen Drink

Rahsia Kejelitaan Kulit
Harga Promosi : RM 70.00  SEKOTAK 20 SACHETS

Glutacol mengandungi L-Glutathione 80 MG, Collagen 1000 MG, Astaxanthin, Aloe Vera Extract, Acerola Cherry, Blackcurrant Extract, Tomato Extract, and Probiotics.
.
Glutacol diformulasikan dari kombinasi Glutathione dan Kolagen. Glutathione memiliki manfaat positif bagi lebih daripada 68 penyakit yang berbeza. Hal ini penting dalam memberikan pertahanan dari radikal bebas, tekanan oksidatif, racun dan penyakit. Kolagen adalah anti penuaan yang kuat.

Kolagen memainkan peranan penting dalam membuat kulit anda bersinar, cerah dan kulit lebih muda. Produk ini juga membantu tubuh anda untuk membakar lemak. Namun, kerana faktor-faktor seperti proses penuaan, pengeluaran kolagen alami di dalam tubuh kita berkurang dari masa ke masa, mengambil suplemen kolagen sangat diperlukan untuk merangsang pengeluaran kolagen tubuh sendiri.
  

Ini ialah wasiat formula bagi membantu kulit anda kelihatan lebih kencang, sihat dan cerah. Produk ini juga membantu untuk menyelesaikan masalah kulit seperti kerut dan garis wajah.

Apakah ada efek samping mengambil glutathione dan kolagen?
Mengambil glutacol cukup selamat. Setiap orang sepatutnya menggunakan produk ini dalam rangka mengoptimumkan kesihatan secara keseluruhan. Produk ini sering digunakan sebagai filler kosmetik untuk membuang kedut dan ketidaksempurnaan lain, dan juga boleh digunakan untuk kecantikan bibir.

Seberapa cepat saya boleh melihat hasilnya?
Mereka yang mengambil secara teratur glutathione mengakui bahwa mengambil glutathione bersama-sama dengan vitamin C selama 3 hingga 6 bulan atau lebih akan menghasilkan kulit yang lebih cerah. Namun, kesan berbeza-beza antara orang-orang; beberapa orang boleh merasakannya lebih cepat atau lebih lambat

Apakah kandungan Glutacol?
Glutacol mengandungi l Glutathione 80 MG, Collagen 1000 MG, Astaxanthin, Aloe Vera Extract, Acerola Cherry, Blackcurrant Extract, Tomato Extract, and Probiotics.

Apa bentuk glutacol dan bagaimana cara penggunaanya?
Glutacol berbentuk serbuk.  Dalam 1 kotak ada 20 sachets. Ia boleh diminum terus ke dalam mulut, atau di bancuh dengan air suam 60 ml untuk setiap sachet. Untuk hasil yang Glutacol terbaik harus dimakan terakhir pada waktu malam sebelum tidur kerana waktu puncak untuk pembaikan dan pertumbuhan semula dalam tempoh dua jam pertama tidur – dikenali sebagai kitaran alfa.

Apa yang boleh menghadkan keberkesanan glutation dalam proses pemutihan kulit?
Keberkesanan glutation dalam pemutihan dalam seseorang individu boleh dihadkan oleh tabiat tertentu seperti penggunaan rokok dan alkohol diketahui akan mengurangkan tahap glutathione dalam badan. Perokok mungkin tidak mencapai keputusan yang sama dalam proses pemutihan kulit sebagai bukan perokok. Ini bermakna perokok tidak boleh mencapai keputusan yang lebih cepat daripada bukan perokok. Yang kedua ialah penggunaan alkohol. Penggunaan alkohol boleh menjejaskan keberkesanan glutation dalam pemutihan kulit. Pendek kata, untuk mencapai keputusan yang lebih cepat kulit mencerahkan, kami menasihati pengguna untuk berhenti merokok dan mengelakkan alkohol.

Kebaikan Glutacol :
Anti-oksidan
Mengatur berat badan
Mencerahkan kulit
Memastikan sel anda berjalan lancar
Anti penuaan
Mencegah kerosakan sel badan kita
Muda dan kulit bercahaya
Membantu memulihkan kekeringan dan kerapuhan rambut
Meningkatkan elastiktasi dan kelembutan kulit
Membantu meringankan bisul, masalah pencernaan dan ginjal
Mengurangkan garis dan kedutan
Membantu untuk kesihatan gigi anda
Membantu kulit anda menjadi lebih putih dan halus
Membantu membakar lemak
Meningkatkan kemampuan kulit untuk melembapkan sendiri, membantu dalam penghapusan sel-sel kulit mati
Membantu dalam cancer chemoprotection dan rawatan kanser










































TESTIMONI

Rini Astuti, 29

Glutacol berfungsi dengan berkesan bagi saya. Selepas mengambil glutacol selama satu bulan, saya dapat merasakan perbezaan pada kulit saya, ia benar-benar kelihatan berseri-seri dan bercahaya! Ia merupakan produk penjagaan kecantikan yang hebat. Saya amat mengesyorkan glutacol kepada semua orang yang ingin mempunyai kulit yang sempurna. Dan saya pasti orang-orang yangmenggunakan produk ini tidak akan menyesal. Terima kasih kepada Glutacol!!

Neliya, 32
Penggunaan Glutacol telah terbukti sangat berkesan dan selamat untuk saya. Ia adalah berbeza dan ia berfungsi! Saya telah menggunakannya lebih dua bulan dan ia merawat semua masalah kulit saya. Bukan sahaja kulit saya menjadi warna yang lebih ringan, tetapi semua jeragat di muka saya hilang serta merta.Ia juga boleh membantu saya mengawal berat badan saya. Saya amat gembira!

Nur Asma, 30
Saya dah mengambil satu kotak glutacol dan saya dapat merasai kesannya. Kulit saya menjadi cerah dan masalah kekeringan kulit saya sudah hilang. Saya juga mendapati masalah keguguran rambut saya sudah berkurang.

Fatimah, 34
Saya baru melahirkan anak, kesan kelahiran pada bahagian perut begitu jelas dan berlipat lipat. Setelah disyor oleh kawan saya mengamal pengambilan glutacol dan selepas satu bulan saya dapat rasa kesan bahagian kulit perut saya kembali tegang dan licin. Selain itu saya rasa bertenaga.

Siti Aminah, 26
Inilah produk kecantikan yang paling sy suka sangat2. Hasilnya, Alhamdulilah.. berkesan pada saya.. Tak nak tukar2 lagi. Kulit jadi lembut, warna kulit dah sama rata, lembap je.. Bukan kat muka je tau tapi kat seluruh tubuh. Thanks glutacol ^^..glutacol memang best!


KOS PENGHANTARAN
Sila tambah RM 6.00 (Sem. Malaysia) dan RM 10.00 (Sabah/Sarawak) bagi setiap penghantaran. 

No comments:

Post a Comment